Senaatsfractie PvdA: Geen Iraq-enquete

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Tue Mar 6 08:36:36 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

> En wat is die relatie dan als ik vragen mag?

Lubbers heeft nagelaten (dus in strijdt met - non proliferatieverdrag -
ten aanzien van verspreiding van kennis aangaande
kernwapens/kernenergie) A.Q. Khan die hier (Urenco) destijds al bekend
bezig was het verzamelen van informatie, hem te stoppen.

Als je nu ook gewoon eens die links bekijkt en doorleest kom je ´the
Netherlands´ ook tegen, en tevens die documentaire eens volgt wordt je
duidelijk dat men Nederland op dat punt dus ook nogal wat verwijten maakt.

Het gaat namelijk om die informatie die A.Q. Khan destijds hier heeft
kunnen inzamelen die nu voor veel internationale spanningen zorgt.
> En die waarschijnlijke bron?

Wat zou je ervan denken zelf eens de zaken op een rijtje te zetten? Wie
is hier journalist? ;)
Tipje: Let even op het geblunder van zowel Lubbers, als later de CIA.
En wie men uit het oog heeft verloren en waar men jaren later tegenaan
loopt.

Let ook even op de landen die nu zich niet wensen te houden aan ...

Nou, eitje voor je, lijkt me ..... :)

Henk Elegeert