Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Mon Mar 5 22:00:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3/5/07, Dr. Marc-Alexander Fluks <fluks at combidom.com> wrote:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Bert Bakker <bertbakker7 at GMAIL.COM>,
>
>  Hmm. Maar dan ben je het toch juist *niet* met Mark Giebels eens

Ik zou niet weten waarom niet....

>  Waar het inhoudelijk om gaat is dat een Marokkaan die zich in Nederland
>  aanpast in de gaten wordt gehouden door Marokko in de persoon van een
>  kamerlid dat lid is van de commissie die over dat Marokkaanschap moet
>  waken. Daar kan men moeilijk voor zijn, ongeacht van wat de PVV beweert.

Nogmaals, jij neemt de subjectieve interpretaties van Wilders over. Waarom?

>  Dit druist radicaal in tegen dat gelazer met die inburgering en integra-
>  tie. Nu hang ik dat zelf niet aan (volgens mij is het echte probleem dat
>  er louter te veel immigranten zijn en gaat het niet om de uitheemse goden
>  en zeden van de individuele immigrant) maar Arib kan niet zomaar iets
>  anders doen dan de PvdA omdat ze dan centjes krijgt uit Marokko.

???

>  De PvdA zal van haar verlangen deze bijbaan op te geven, lijkt mij.

Zou best kunnen. Is het daarom laakbaar?

>  Is dat wel zo (de PVV doet niet mee met de verkiezingen) ?

So what? Hij gaat de indirecte overwinning echt wel opeisen. En
trouwens, in Gelderland doet er wel degelijk een partij van de
vrijheid mee...

 Volgens mij
>  kwam de NRC met het verhaal, niet de PVV (die kijkt wel uit - Marokko
>  speelt de PVV immers aardig in de kaart). Wilders wacht gewoon af op wat
>  de PvdA gaat doen - dan kan hij het maximale effect binnenhalen.

Lijkt me ook. Wordt tijd dat anderen die ballon doorprikken. Wie
durft? De PvdA waarschijnlijk niet. Nou Alexander, jij dan maar
weer.... ?

Groeten,
Mark Giebels