Erik bekent stalken tot in de rechtzaal ? (Addendum)

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Mar 5 00:06:01 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> Ja, de jouwe ook: Muizenjoghurt onder andere.

Het is vreselijk. Maar u weet het (maar geeft het niet toe): het was een
koekje van eigen deeg.

> Ik zou zeggen: kijk eens in het lijstarchief, en maak maar een lijstje van
> de verbasteringen van mijn naam die jij je hebt gepermiteerd.

Wie de baal kaatst......Maar goed, ik noem u al jaren mijnheer van den
Muijzenberg, en dat moet u toch goed doen. Noemt u mij gewoon meneer van
Meeteren en we zijn een stapje verder gekomen.

> U kunt mij aanspreken met meneer vanb Meeteren, Hein, en graag een
> beleefdheidsvorm u.
>
> Ja dat kan Hein 'meeteren met twee maten' Van Meeteren.
> Of niet.
> Dat is geheel mijn eigen vrijheid, nietwaar?

Zekers, maar dan niet huilebalken als wel een iets teruggekaatst