Dubbele nationaliteit: Khadija Arib werkt inderdaad voor Marokko

Sun Mar 4 12:45:23 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Ik illustreerde eerder wat betreft Khadija Arib,
>De beschuldiging is dus waar.

 Mark Giebels <mark.giebels at GMAIL.COM> n.a.v. de illustratie,
>Lijkt me zo op het eerste gezicht uitstekend werk. Maar los daarvan,
>wat is het probleem?

 Dan heeft 1 van ons 2'en het verkeerd begrepen.

 Ik meen te hebben begrepen dat Marokko een Nederlands parlementslid
 inschakelt om toe te zien op het Morokkaanschap van Marokkanen in
 Nederland (Marokkanen mogen hun Marokkaanschap dat niet opgeven -
 maar eenmaal Marokko uit, kunnen ze dat natuurlijk wel proberen).

 Khadija Arib hangt dus ideologisch 'het dubbele nationaliteitschap'
 aan. Dit staat zowel nogal haaks op de PVV als op haar eigen PvdA.
 Eigenlijk staat het haaks op haar verantwoordelijkheid als Nederlands
 parlementslid.

 Omdat ik niet welke ideologie dan ook ben, vind ik het niet alleen
 onjuist, ook die twee petten (voor elke nationaliteit een eigen pet)
 bevallen me hier niet.