Over de wartaal van Fluks en de leugens van Hein

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Mar 4 12:02:50 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

---- dirkie <geensloof at yahoo.com> schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
> Neemt niet weg dat Hein, als hij inderdaad op een
> serieuze manier de belasting had ontdoken, het recht
> verloor andere burgers op hun plichten te wijzen.
> Dat zou worden aangeduid als sanctimonious, en zou me
> niet al te veel verbazen

Ik kan je gerust stellen. De zaak is inmiddels afgehandeld door het Hof in Amsterdam, en ik ben vrijgesproken van de meeste verdenkingen. Rest een slordigheid in mijn administratie (ik beken schuld) en daarvoor een boete van 2000 euro. Dat is alles wat er is gebeurd.
Dus mag ik nu gewoon verder met m'n leven?