Over de wartaal van Fluks en de leugens van Hein

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Sun Mar 4 04:47:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

De vraag is niet waarom Hein daar was. Dat lijkt me
duidelijk. Als ik van iedere Nederlander die voute
gegevens op zijn belastingbiljet invult slechts 1
eurotje zou ontvangen kan ik een aardig huisje aan De
Vecht kopen...
De vraag is zat Erik en consort daar omdat ze Hein een
loer hadden gedraaid..., uit morbide
zelfgratificatie...., of beroepshalve o.i.d.?

In 2 eerste gevallen worden aangeduid als
bottomfeeding. Het laatste is van het laagste allooi.

Neemt niet weg dat Hein, als hij inderdaad op een
serieuze manier de belasting had ontdoken, het recht
verloor andere burgers op hun plichten te wijzen.
Dat zou worden aangeduid als sanctimonious, en zou me
niet al te veel verbazen

dirkie
Slime the agony of water

--- Erik van den Muijzenberg <muijz at dds.nl> wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> aller Hein tot in de
> eens vragen in de

> Het is wartaal van warhoofd Fluks, en dus NIET waar.
> (Overigens, als Hein van iets bezeert dat dit waar
> is, is dat ook al een
> uitstekende indicatie dat het niet waar is.)

> Pffft, Heintje toch. Rond de opheffing van DB.NL heb
> je niets anders
> gedaan
> dan liegen. En dan zouden we je nu ineens moeten
> geloven?

> rechtszaal
> momenten in mijn

> [...]

Finding fabulous fares is fun.
Let Yahoo! FareChase search your favorite travel sites to find flight and hotel bargains.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097