Ontheksing: De ontmanteling van een ideologie

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sun Mar 4 03:10:37 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  On 25-feb-2007, at 14:09, Henk op xp wrote:
>
>  [knip]

>  Dat heeft Tom Manders bedacht, brave Henk. (Typisch Henk; iets vragen
>  waarop hij zelf het antwoord weet.)

Typisch  Erik  die altijd  zelf  wel  het  plaatje voor de  ander
invult, niet echt snugger, wel?.
Neen brave borst, het gaat niet om wie verhaaltje bedacht heeft maar om
den vorm en om den inhoud.

En, ik kan jouw antwoord niet eens weten, want zoveel is duidelijk
inmiddels, dat je dat zelf nog niet weet.

>  Bovendien speelt Manders beide rollen zelf; zowel die van de
>  enigszins geschifte uitvinder, als die van de alcoholistische
>  octrooibureauambtenaar.

Ja  hallo, net wakker ofzo? Dit weten we allemaal.
Vraag is: wie heeft *dat* bedacht, beste brave borst? Heb je ´um?

"Typisch Henk; iets vragen waarop hij zelf het antwoord weet", jij je
zin deze keer.
Wat is er toch met je aan de hand? Het gaat niet goed, hè !?! Vertel
eens ...

>  Overigens: flauwe grappen over mijn achternaam hoor ik al meer dan
>  veertig jaar.

Ik heb geen flauwe grap over jouw achternaam.
Jij heet toevallig van den Muijzenberg
en de sketch gaat over een muizenval. Nou en?

>  Altijd van mensen die door hun argumenten heen zijn.

Je  kon geen andere meer vinden, blijkt inderdaad!

Het gaat idd niet goed met je .. Jezus man, kom op, vertel ...

>  (Tom Manders riep vroeger al: 'Niet te veel clowns in de piste.')

Precies. Dat heeft ie *toen al* heel goed gezien. Per wanneer vertrek
je? :)

Henk Elegeert