Welkom op de menukaart van Fluks Catering/Beenham !

Sun Mar 4 01:27:13 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 3-mrt-2007, at 18:23, Martijn Meijering wrote:

> Ik had de hele discussie niet gevolgd. Wat er tussen jou en Erik
> speelt,
> zal mij wel altijd een raadsel blijven. Ik krijg de indruk dat jullie
> allebei (en de rest van de mensen op deze lijst) beter af zouden
> zijn als
> jullie elkaar nooit meer tegenkwamen, maar ja dat zal er wel niet
> inzitten.

Het punt is: Hein kan niet leven met de waarheid over Hein.
Die zal hij altijd willen ontkennen. Aangezien ik niet tegen
schijnheilige
praatjes kan, zal deze rel pas eindigen als Hein eindelijk de trieste
waarheid over zichzelf onder ogen durft te zien.

> Ik verbaasde me alleen over de Fluks-postings, ik zag geen
> verband met D'66.

Maar dat geldt toch voor 98% van Fluks' postings?
Wat heeft bijvoorbeeld zijn maandenlange campagne tegen Hirsi Ali
met D66 te maken?

> En wat Joden ermee te maken hebben, daar snap ik ook
> helemaal niks van. Maar misschien kunnen we het beter allemaal van
> ons af
> laten glijden.

Wat Fluks' bijdragen betreft is dat waarschijnlijk wel het beste.

Erik vdMb