Ook D66 helpt homo's, bi's en transgenders

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Sat Mar 3 00:19:45 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  We hebben het over niets, maar niets is belangrijk voor D66.

Wat ik niet begrijp, Hein is deze ´grassroots´ opstelling van  D66.

Waarom  komt ze dan  niet op voor alle belangen van den burger, ongeacht?
Daaronder valt namelijk iedereen, en niet slechts een selecte groep.
Een groep nota bene, die eerst zichzelf discrimineert (lees: onderscheid),
om vervolgens te eisen van anderen niet te worden gediscrimineerd.

D66 discrimineert even hard mee. Wat moet ik daarmee?

Precies ook wat er mis ging (in het debat) over die alleenstaanden.
Ook dat kwam niet echt goed uit de verf vanwege die (aanvankelijk
verkeerde) insteek.

Henk Elegeert