Beveiliging AHA

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Mar 2 23:56:43 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg schreef:

>  Ach Henk, indertijd behoorde je ook al niet tot de meest snuggeren op
>  de DB.NL lijst.

Precies. Je suggestie heeft geen waarde.
Ik heb ook geen ambities in die richting.

Je wilt deze lijst op de hoogte stellen van je sterke vermogen
(kwaliteit, zo je wilt) terug te grijpen in het verleden?
En, hen tevens duidelijk maken met welk doel je bereidt
bent dat te doen? Wel zo snugger, idd !

>  Maar dat geeft toch niet?

Nee, in mijn geval  niet. Jij kunt door blijven gaan tot sint-juttemis,
Erik.
Je blijft m.i. nogal steken in ´spelletjes´(/verleden) waarmee niets te
´winnen´ valt.
Ik kan je er slechts op wijzen. Ik zou zeggen ´als je snugger bent'. ;-)

>  We kunnen niet allemaal zo hoog begaafd zijn als Hein van Meeteren.

Dat is waar. Jij hecht daar kennelijk nogal aan, waarom? Zijn hoog
begaafdheid trekt aan je, als een magneet, of hoe moet ik dat zien?
Kom vertel, wat heb jij daarmee, Erik?

`We´ is wie allemaal? Je voelde je wat eenzaam in de aanwezigheid
van zo´n hoog begaafd iemand als Hein van Meeteren? Mij ontgaat
namelijk de behoefte aan die verzameling, eerlijk gezegd. Kom, vertel. :)

Henk Elegeert