Beveiliging AHA

Fri Mar 2 07:58:44 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 2-mrt-2007, at 0:08, Hein van Meeteren wrote:

> Een volstrekt foute observatie.

Nee, met die observatie is niets mis.

Maar nemen we evefn aan dat het een foute observatie was.
Dat doet dan toch helemaal niets af aan het feit dat de sfeer
in 1995 anders was dan nu - ook al was dat dan gebaseerd op
een observatie die achteraf fout zou zijn gebleken.

Met andere woorden: je begrijpt de theorie waarover je schrijft
eigenlijk ook niet. Maar dat is niets nieuws.

> Dit citaat heb je reeds tig keer triomantelijk aan me getoond.

Elke keer als je weer met die flauwekul aankomt van: jij begon
en je bent altijd al slecht geweest etc.

> Nee, Erik, je bent geen integer mens.

Meer integer dan jij in ieder geval.
Ik heb niet staan liegen rond de opheffing van DB.NL en jij deed
niet anders.

> Je bent niet kwetsbaar.

Niet meer, nee.

> Je bent niet ontwapenend.

Dat verschilt van situatie tot situatie Hein.

> Je bent een ziek, rancuneus, gekwetst mens en je hebt hulp nodig.

Ik laat de feiten maar spreken: ik heb de problemen uit mijn jeugd
afgesloten met een overwinning in een rechtszaak en een documentaire
over mijn leven, en jij speelt nog steeds verstoppertje met jezelf.

> En nog wat: ik wil niets met je te maken hebben, hoe je ook reds
> jaren en jaren om aandacht en erkenning bedelt.

Jouw aandacht en erkenning kan me volledig gestolen worden.
Het enige wat ik graag zou horen is de waarheid.
Zet bijvoorbeeld het hele DB.NL archief eens online. Als je niets
fout hebt gedaan, heb je daarmee toch niets te verliezen?
Maar nee, je blijft maar op het archief zitten, als een broedse kip,
en de reden is uiteraard dat het allemaal nog veel erger is dan ik
hier heb opgeschreven.

> Blijf uit mijn buurt, en blijf met je poten van m'n kinderen af,
> hou je vieze praatjes voor je.

Ik zit helemaal niet aan je kinderen, dus dit is een drogreden,
in de categorie 'bent u al opgehouden uw vrouw te slaan?'

> IK MOT JE NIET. Is dat nu eindelijk eens duidelijk?

Dat is al jaren duidelijk.

Maar wat kan mij dat schelen?
Ik schrijf toch niet om bij je in de smaak te vallen, malle man.

Erik vdMb