Sophie in 't Veld (met Paul Cliteur en Ayaan Hirsi Ali) verbonden aan Verlichtings-secte

Thu Mar 1 11:05:07 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Tjerk Jouwstra <tjouwstra at WXS.NL>,
>Kun je ook in je archieven en url's en spinnenwebben en zo terugvinden, hoe
>vaak je al de volledige teloorgang van D66 hebt voorspeld, ook zonder
>connotatie aan de gebruinde beauty?
                ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Ik heb dat nooit gezegd. Ik val trouwens
                                    niet op negerinnen. 't Is dus ook onjuist.

 Hoho, ik kan toch niet helpen dat de enige persoon die men op de Nederlandse
 pagina's van een Humanistische wereldclub aantreft, AHA is ? En het is rele-
 vant als een kandidaat D66 Eerste-Kamerlid, namens wat een humanistische
 mantelorganisatie blijkt, naar buiten treedt, dat haar geestverwanten rechtse
 extremisten als Paul Cliteur en AHA zijn, dat deze humanisten anderen beschul-
 digen van datgene dat ze zelf doen, dat ze geld van staten willen en dat ze
 een 'verlichting' prediken die welhaast moet leiden tot een wereldoorlog ?

 Een mogelijke aanval op Iran is nota bene *uitgedokterd* op dat AEI waar AHA
 werkt, zou dat toeval zijn ? En zo'n aanval is de start van de derde wereld-
 oorlog, dat begrijpt elk weldenkend mens.

 Dit is nogal wat ! We hebben het hier over een nieuw soort nazisme, wat mij
 betreft. Deze lieden willen iedereen uitroeien die niet net zo gek zijn als
 zij. En een van hen is kandidaat Eerste-kamerlid voor D66 ! Weg dus met dat
 mens.

 Een week voor de verkiezingen treedt men onder valse voorwendsels naar buiten
 - dat is toch geen toeval ? D66 zal die verkiezingen op de meest vreselijke
 wijze verliezen en ook dat is geen toeval. Mensen moeten niets hebben van dit
 soort gedachten (daarom bedienen deze liberale humanisten zich dan ook van een
 mantelorganisatie - net als de communisten destijds - zoveel is wel duide-
 lijk).

 Anderen kruipen opnieuw achter AHA weg, lijkt mij. Als hun complot tegen de
 mensheid mislukt, dan wetelen de Cliteurs en de In 't Velds hun praktijken
 gewoon op AHA af.