Wilders

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Thu Mar 1 03:16:45 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Tjerk,

Wat een zwak betoog.

Het kunstje kun je in deze casus niet herhalen en ook jij kijkt onder
zijn witte kuif wat verdwaasd voor je uit, valt te vrezen.
Geen enkel argument van je gehoord waarvan hij gaat schrikken, neem ik
aan. Erger, inhoudelijk zit je er volledig langs: "
Inhoudelijk is het ook onjuist en nogal beschamend om iemand met een
afwijkend uiterlijk, geloof
of achtergrond al bij voorbaat van disloyaliteit te beschuldigen", slaat
werkelijk nergens op. Niet op
feiten gebaseerde beschuldiging. Pulp dus !!

Jan Rutger van Zwet gehoord?

Zet daar eens krachtige inhoudelijke argumenten tegenover!?!

Henk Elegeert