Beveiliging AHA

Thu Mar 1 00:51:02 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On 1-mrt-2007, at 0:37, Hein van Meeteren wrote:

> Dan heb je dus wederom gelogen, want je hebt in dire tijd lopen
> sarren dat je Pechtold had gesproken

Nee, gesproken heb ik hem nooit.
Bij mijn weten heb ik dat ook nooit beweerd.
Het is al veel vaker voor gekomen dat je je laat overmannen door emoties
en je domweg niet meer herinnert hoe een kwestie in elkaar zit, dus het
zou me niet verbazen als dat hier ook het geval was.

> en dat jullie mijn "verleden" hadden doorgenomen en dat hij zeer
> geschrokken was van jouw "waarschuwing" voor mij.

Aha! Je verwart hier Pechtold en Dittrich met elkaar, vermoed ik.
Hoewel, geschrokken was Dittrich volgens mij niet; hij gaf me gewoon
gelijk.

In ieder geval heb ik Dittrich wel gesproken, maar Pechtold nooit.

> Alweer een gore leugen dus. Miezer.

Mag ik repliceren met een citaat van een mediator?

"Het bewustzijn vernauwt zich en de redelijkheid verdwijnt meer en
meer. Als het zover is dat de ander geen mens meer is maar een dier
("kakkerlak"), een ziekteverschijnsel ("kankergezwel") of object
("stuk vreten"), treedt de derde, laatste fase in."

Erik vdMb