Liberale website toont astrologische/satanische achtergrond Liberalisme

Tue Jul 31 16:45:19 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>,
>Waarom zouden liberalen niet mogen geloven

 'Vrijheid' betekent 'ongebondenheid'.

 Dan is het wel leuk als een politieke ideologie, waarvan de aanhangers de
 vrijheid denken na te moeten streven (althans: de *eigen* vrijheid, in
 regel *niet* die van anderen), zowaar wortelt in een *verbond* met het
 Kwaad.                                                ^^^^^^^

 Momenteel dwepen liberalen nogal met hun 'Verlichting' maar *verzwijgen*
 daarbij dat ze staat voor de *wederkomst* van het Licht (symbool voor de
 Geest, trouwens) van hun lichtdrager Lucifer. De staat van Verlichting
 (die sommige dwazen menen te moeten nastreven) is weinig anders dan krank-
 zinnigheid. Men dient hier verre van te blijven, dit geeft louter ellende.

 Wie echt vrij is, kapt ook met de duivel. Dat was de quintessens van mijn
 betoog. Dat de meeste liberalen niet weten dat ze (net als de Joden en de
 Vrijmetselaars) achter de duivel aanlopen, ligt nogal voor de hand: anders
 zouden ze dat wel laten. De top belazert de kluit, niet de massa.

 Als liberalen, onwetend van de ware achtergrond van hun geloof, *tevens*
 in God geloven, dan is dat niet consistent. Zelf heb ik er niets tegen...
 als ik maar niet hoef. Ik wijs zowel God als de duivel de deur. Ik heb
 niets tegen mensen die in God geloven - wel tegen degenen die de duivel
 aanbidden. Er zijn grenzen.

>Helena Blavatsky een soort Jomanda te noemen is hetzelfde als Kardinaal
>Simonis een soort Johan Maasbach. Ook al behoren ze tot dezelfde sekte,
>ze hebben niet dezelfde gekte.

 Hein, ik vat je even niet.

 Ik noemde 'Jomanda' om aan te geven dat Blavatsky een even dubieuze cult-
 status genoot. Dat ze boeken schreef (uiterst rare - integraal online bij
 de Theosophical Society: http://www.theosociety.org/pasadena/ts/bio-hpb.htm),
 betempelt haar nog niet tot een intellectuele. Ze was oppertheosofe en
 Vrijmetselaar (iets wat in regel zelfs niet voor vrouwen in weggelegd)
 en heeft nogal wat ellende veroorzaakt. Zij deed toen wat Jomanda nu doet.
 Op de website van Jomanda,
    http://www.jomanda.nl
 staat niet voor niets 'Lady of the Light' (vrouw van de duivel). Als men
 hier binnengaat, komt men bij een altaar met daarboven een duivelsste, twee
 zonnebloemen (de bloem van de duivel), en kindeke Hermes (Mercurius, de
 Duivel). De aard van haar 'Goddelijke wereld' laat zich echt wel raden...

 Jouw eigen broer Menzo jaagt toch ook (terecht) op Jomanda ? Dat mens moet
 dus *volkomen gesloopt* worden.