Beetje trots...

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Tue Jul 24 23:16:20 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Zou het betekenen dat de regering/overheid gelogen heeft tegen de burgers et al? Kan ik me moeilijk voorstellen Hein.
De burgers zijn leugenachtig en niet te vertrouwen maar de regering liegen? Kom nou!
De broek valt me af, mijn klomp breekt i.e. waar moet het naartoe als het zootje ongeregeld niet meer te vertrouwen is :)

dirkie