ger

Bart Meerdink bart.meerdink at GMAIL.COM
Mon Jul 23 11:21:35 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

ger wrote:

> Ik wil even aan jullie laten weten dat Ger geen deel meer zal uitmaken van de lijst D66
> Ger is gisteravond om 19.40 uur na een moeilijke strijd overleden.
> Ik wil iedereen bedanken voor de manier waarop jullie hem veel plezier hebben bezorgd.
> mailen op deze list vond hij altijd geweldig.

Ger nam het altijd sterk op voor mensen die vermalen dreigden te worden
door de ontmenselijkende bureaucratie, voor de WAO-ers, en de mensen die
de touwtjes niet of nauwelijks nog aan elkaar konden knopen.

Hij zag het vaak somber in. Te somber, dat was de teneur van mijn
reakties aan hem.

Maar toch, hij gaf soms een helder inzicht in hoe fout het 'systeem'
naar de mens toe uitwerkte.

Vroeg of laat valt voor iedereen het doek, maar zolang het duurt,
vergeet niet hoe bijzonder het is dat je het mag beleven.

Bedankt voor uw berichtje, en ook ik wens u veel sterkte.

Bart Meerdink