ger

Mon Jul 23 11:11:41 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lisa,

Was even sprakeloos. Als je zoveel en intens gediscussieerd hebt,
ken je iemand toch ook in zekere zin persoonlijk.
Tien dagen geleden wisselden we nog gedachten uit,
dan is het moeilijk voorstelbaar dat hij ons niet meer zal spreken.

Gers betrokkenheid bij mensen en hekel aan gesjoemel was eindeloos.
Hij confronteerde je zo energiek met misstanden
dat je tot het uiterste moest nadenken over wat je dacht te weten.
Met zijn precieze kennis van de praktijk van werk en sociale zekerheid
zette hij me soms opnieuw aan het denken over de politiek.

Ik zal zijn betrokkenheid en energie missen en wens jou alle sterkte!

Fritz van Rikxoort