Koolzuurgas-ideologie: The Great Global Warming Swindle

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Fri Jul 13 19:17:31 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dr. Marc-Alexander Fluks schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Het leukste van 'The Great Global Warming Swindle' was dat werd
>  onthuld dat de Koolzuurgas-ideologie afkomstig is van Margaret
>  Thatcher ten tijde van de mijnstaking.

Heerlijk, verdient nadere analyse, en vlgns mij klopt het ook nog.
Het was haar idd te doen om de te bouwen kerncentrales, en en
passant de vakbonden een toontje lager te laten zingen/ de kop
in te hakken.

 > Zoiets past heel mooi in het
>  (wat mij betreft: nogal warrige) omkeer-scenario van hedendaagse
>  conservatieven die zichzelf het toppunt van progressiviteit achten.

Schitterend inderdaad. :) Voor mij viel  hiermee ook de historische
vergissing van D66 voor een progressief beleid samen met vak-k `ASO`
(onze hedendaagse conservatieven) dan ook  meteen op z´n plaats.  ;)

Ze (D66) zullen hun vergissing niet graag toe willen geven, en willen
blijven hameren op het social-liberale, maar voor wie wat verder kijkt ....

Henk Elegeert