EP voor splitsing energiebedrijven

Ernst Debets edebets1 at EURONET.NL
Wed Jul 11 15:12:48 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit is een wellicht hypothetisch geval, maar jouw uitspraakt bevestigt mijn gedachte dat bepaalde sectoren / bedrijven niet geprivatiseerd (hadden) mogen worden.
Voorbeelden: electriciteitsnet, waterleiding en misschien ook het openbaar vervoer (we zien Nu al wat voor puinhoop porail en NS veroorzaken.)

Ernst Debets
Zaanstad