Na aanval op pinpas valt EU betalingsrekening aan

Fri Jul 6 10:51:43 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Raimond de Tempe <Raimond.de.Tempe at HCCNET.NL>,
>Maar om dat alles in verband te brengen met de EU!

 Misverstandje. Dat doe ik niet, dat doet de EU zelf.

 Ik vind wel dat de EU steeds meer uit de hand loopt. Het wordt hoog tijd
 dat men eens gaat nadenken wat men eigenlijk nog wil in plaats van met de
 blik op oneindig door te hollen. Men maakt zichzelf volkomen belachelijk.
 Geen wonder dat de burger geen vertrouwen meer in Europa heeft.