Opnieuw homo-uitglijder D66

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Fri Jul 6 07:18:20 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz, alsof je alleen alleenstaanden en traditionele gezinnen hebt?
Heb dan gewoon kritiek op dat groepsdenken van dit kabinet en verval
er niet zelf in. Ik heb toch sterk de indruk dat vele D66'ers een
missie zien om specifiek voor de belangen van alleenstaanden, homos,
werkende vrouwen, niet-religieuzen, etc., op te komen. Daar zit je dan
als blanke hetero die een gezin onderhoudt..... Maar naar het CDA
gaan?? Gelukkig ben ik nog een atheist.....

Waarom behandelen we niet gewoon iedere burger gelijk, onafhankelijk
van wat voor soort keuzes men maakt in het leven?

Groeten,
Mark Giebels