Hirsi Ali citaat

Mark Giebels mark.giebels at GMAIL.COM
Tue Jul 3 08:40:15 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Toevallig vanochtend Hirsi Ali's vriendje Leon de Winter in de
Volkskrant. Van hetzelfde laken een pak. Hij noemt Femke Halsema een
fascist, omdat ze het in een opinieartikel durft op te nemen voor de
vrijheid van meningsuiting. Niet alleen zij is trouwens een ' fascist'
, die kwalificatie komt iedereen toe die niet vindt dat het salafisme
' moet worden uitgeroeid'. Daarmee bedoelen ze (hij schrijft in
meervoud) dus in ieder geval excommunicatie, maar God weet wat ze nog
meer van plan zijn, afgaande op de teneur van het artikel, ....
Tegelijkertijd noemt hij dat andere rechtse vriendje van ze, Afshin
Ellian, een links-liberaal. Die lui zijn echt gestoord...

En als Femke al fascistisch is, wat zou hij dan van die twee SP'ers
vinden wier artikel boven dat van hem is geplaatst.... Goed stuk
trouwens.

Groeten,
Mark Giebels