Hirsi Ali citaat

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Mon Jul 2 18:04:14 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ach, 't is net als bij je standpunt over privatisering van de
gezondheidszorg dat je nu blijkt te hebben herroepen - dit keer wacht ik
wel even tot je gevoel voor literatuur is genormaliseerd. Je bent typisch
zo'n *verlichte* laatbloeier die pas na gruwelijke ervaringen z'n fouten
terzake multicult, semitisme en neolib erkent. Dat je dat in het openbaar
doet, valt te prijzen.

Pas er dus voor op dat je je hersens vooral gebruikt om een standpunt te
verharden!

hv,u
------