Hirsi Ali citaat

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jul 1 10:52:43 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hmm, ik geloof dat de horeca in vakantielanden, alsook de hoeren op Curacao
een heel andere mening over "hollanders" hebben dat jij denkt! Ik vermoed
dat er wel degelijk collectieve trekjes zijn die duiden op een residue
identiteit. Dat je Hirsi Ali een dirty mind toedicht staat je vrij,
kritiekloos zijn over eigen gebreken niet.
hv,u
-----