Hirsi Ali citaat

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Jul 1 10:45:35 CEST 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dit vind ik een leuke, Tjerk! Probleem is alleen dat Marc Fluks ook afgeeft
op liberalen. Probleem is verder dat hij wegzwemt in indeterministische
(zelf)kritiekloosheid - waar het indeterminisme toch meer een a posteriori
beginsel is als ik Popper's Vrije Samenleving/Open Society goed begrijp
(heb alleen de Ned. editie van Kroonder uit de 1950s, geerfd van een
economische oom die het  tweedelige in zijn studententijd kocht voor het
toen formidabele bedrag van 22 guldens).

Dus Marc mag van mij zelf uitmaken tot welk (voet)volk hij behoort. Maar ja
- misschien zijn we toch te linksliberaal?!

hv,u
-----