Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

Herman Prive h.v.d.akker at CHELLO.NL
Mon Jan 29 21:48:16 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Henk op xp schreef

>Nou, ik begreep nu juist dat vader-/moedertje (middels een huwelijk)
>door homo's/lesbo's niet zo.
>Waarom zou je zo´n -behoorlijk christelijk vormgegeven- ´leefstijl´
>willen adopteren, terwijl daaraan
>ontegenzeggenlijk ook vele bezwaren kleven?

>Henk Elegeert

Als je het gaat wegredeneren blijft er inderdaad niets
van het huwelijk over. Dan wordt het huwelelijk.
Ook homoseksuelen groeien op in een cultuur
waarin huwelijk een bepaalde gevoelswaarde heeft.
Dat lijkt mij dan ook de reden dat het huwelijk,
inclusief alle negatieve aspecten, een aantrekkelijke
aangelegenheid kan zijn.
Ook de homo's die trouwen denken dat dat voor de rest
van hun leven is, ook voor hen is realiteit daaraan
ondergeschikt.
Daarin zijn ze net zo dom of slim als anderen.

Groet, Herman van den Akker