Homo-partij: D66 slaat terug met aangenomen motie

Fri Jan 26 19:59:47 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Niet getrouwd, Herman,

Mijn vader hertrouwd, mijn moeder ne vriend al 25 jaar omgetrouwd.

Ik wel veel flessen champagne de afgelopen maand. Pro Seco meer.
Burgerlijk? Lekker !!! Die Pro Seco e.a. chanpagne... Goede dan.

Waar sommigen mee zitten, ergeren aan anderen die anders zijn,
andere smaak hebben, andere voorkeuren,
hun eigen alles beter achten, voor anderen...

Vrijheid, gelijkheid, broederschap;
hedentendage:
eigen keuzevrijheden,
gelijkwaardigheid van ongelijke gevallen
EN
gelijkwaardige behandeling van ongelijke gevallen,
solidariteit opgelegd alleen waar strikt nodig
(er is immers geen totale armoede meer hier,
en de meesten kunnen zelf keuzen maken en de broek ophouden.

Helaas is ook D66 vaak het sppor bijster...
Of sommigen die zich D66-er vinden.

Fritz van Rikxoort