Homo-partij: D66 slaat terug met aangenomen motie

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Fri Jan 26 10:41:35 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman van den Akker wrote:

> .. en stuurt de medemens met een opdracht het leven in...
>Het mag wel, maar...
>Gelukkig is hij wel (gemotiveerd) voor de motie.

Ja, ik stuur de medemens én mezelf met een opdracht de wereld in. In die
zin ben ik geen D66-nihilist. En misschien wel geen D66-er meer. Waren
we goddomme nét van al dat burgerlijke getrouw af, komen die homo's met
hun burgerlijke trouwpartijtjes aankakken. Nog érger dan de gemiddelde
vinex-wijk-trouwpartij in de achtertuin met een partytent en goedkope
aldi-champagne. En maar giechelen en poseren voor de video van neef Frits.
Als he homo bent, wees dan ook een homo, en maak van jezelf niet een
halve kleinburgerlijke hetero. Honni soit qui mal y pense.