Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

Fri Jan 26 08:14:46 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je hebt jezelf dus toch tot norm gesteld...

Je aanname dat de natuur jou beodled heeft voor...
en die anders zijn dan jou niet,
is nergens op gebaseerd,
dan jouw bekrompenheid.
Alle mannen en vrouwen kunnen alles in zich hebben
om in welke partnerschappen dan ook
prima voor kinderen te zorgen.
Het ene homostel zal het6 beter doen dan het andere heterostel.
Een ander heterostel zal het weer beter doen dan een ander homostel.

Fritz van Rikxoort