Homo-partij: D66 slaat terug met aangenomen motie

Thu Jan 25 21:22:11 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Door het verschijnsel van hetero's en homo's en alles ertussen in gedrag
te zoeken, ontken je de aard van mensen, homo's, hetero's, bi's.
Jij gaat daar verder in, je benoemt het ene als normaal, het andere als
daarvan afwijkend.
Voor een wiskundige, logische denker, is dat vreemd.
Er is een verzameling elementen, en zoals jij doet een element tot norm
stellen, en de andere elementen als afwijkend, belemmert je vrije
denken.

Fritz van Rikxoort