Homo-partij: D66 slaat terug met discriminerende motie

Thu Jan 25 21:12:51 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Je leest slecht, Hein,

Tuurlijk zijn kinderen niet gevrijwaard van lesbo-gezeik,
maar e.e.a. maakt slechts duidelijk,
en daar ging het om,
in de motie,
dat homo- en lesbo-ouders,
of gelijkgeslachtelijke opvoeders,
gewoon precies dezelfde rechten en plichten moeten hebben,
als ongelijkgeslachtelijke paren, hetero of niet.
De antipathie tegen niet-hetero's is enorm,
en van een oneindige domheid, bekrompenheid,
eigenwaan, arrogantie, bevooroordeeldheid.
Dan is het goed ertegenover te stellen,
dat wat normaal gevonden wordt
minstens net zo vaak ellendig uitpakty voor kindertjes.

Fritz van Rikxoort