Homo-partij: D66 slaat terug met aangenomen motie

Tue Jan 23 22:21:17 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Herman van den Akker <hermanvandenakker at HOTMAIL.COM>,
>Zodra je denigrerend gaat praten over homobugjes, ben ik met jou uitgepraat.

 Da's onzin. Ik zette wat materialistische zaken op een rij waarbij het er
 niet toe doet waar iemand al dan niet in gelooft. Ik maakte er op het
 laatste moment 'homobugjes' van omdat ik eerst 'homovirus' had ingetikt
 maar tijdig bedacht dat zoiets verkeerd verstaan kon worden (AIDS en zo).

 Verder gaf ik een niet-pathologische, niet-materialistische verklaring
 waarbij alles domweg draait om toeval waarbij men niets hoeft te geloven
 maar waarmee men wel alles kan verklaren.

 Jij komt aanzetten met die 'geaardheid' (je bent niet de enige) maar die
 bestaat domweg niet. Da's een metafoor voor een onderstelde oorzaak.
 Door de zaak toe te spitsen op toeval, zoals ik doe, heeft men echter
 geen oorzaak meer nodig... het verschijnsel doet zich domweg spontaan
 voor.