Mag je jezelf verdedigen?

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 18 20:26:50 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Het doet er niet toe van welke afkomst je bent. Geen geld dan kan je je
recht niet halen oftewel je zwaar in de schulden steken. Ik heb voorbeelden
te over hier.
Toevoeging? Na anderhalf jaar te horen krijgen dat het niet krijgt, advocaat
zelf maar betalen en 2500 euro ergens vandaan zien te halen.
Maw. je recht halen kan je alleen als je er voldoende centen voor hebt en
anders kan je het wel schudden, zeker als je met een stevige tegenstander
hebt te maken.
Ik heb persoonlijk met het UWV voor de rechter gestaan en de conclusie was
dat ik volkomen gelijk kreeg van de rechter en hij op de stoel
vanndekeuringsarts ging zitten. Ik had gelijk maar het UWV behoefde er geen
consequenties aan te verbinden.
Maw. Ik had bewezen niet door het rode stop te hebben gereden maar betaal de
boete toch maar, dat is toch al gebeurd.
En dat voor bestuursrechter.
Je kan natuurrlijk in hoger beroep maar dat wordt zo duur dat de gok zo
groot is, dat men het wel laat, je zal het weer verliezen zeg.

Ger