zetelverlies en ontkenning

Antid Oto aorta at HOME.NL
Thu Jan 18 18:37:43 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:
> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> (rest van de koortswanen geschrapt)
>
> Meneer van den Muijzenberg, u bent nu bijna vijftig. Ik raad u aan uw
> leven een positieve wending te geven en op te houden met uw puberale en
> obsessieve gedram over een stichtinkje dat tegen uw wil is onder mijn
> leiding is opgeheven. Alles is prima afgerond, de boeken zijn gesloten,
> de baten zijn naar een aangewezen en geloofwaardige opvolger gegaanen
> iedereen is tevreden. Slechts ú zanikt maar door, en dat op een
> D66-discussielijst. Neem iets van me aan: u zult uw gelijk nimmer halen.

Toch moet ik van den Muijzenberg enigszins gelijk geven. Waar rook is,
is vuur. Ik zou het ook niet pikken om als NSB-er uitgemaakt te worden.
En als ik je met ADHD gespekte bijdragen lees, dan vraag ik me af of jij
wel zo geschikt bent als politicus. Waarom doe je uberhaupt mee aan een
lijsttrekkersverkiezing als je bij voorbaat weet dat je kansloos bent?
Voor de bühne of voor het ego?