zetelverlies en ontkenning

Steven Rieder Steven at RIEDER.NL
Tue Jan 16 17:45:26 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Hein e.a.,

Hein van Meeteren wrote:
> De aanstaande voorzittersverkiezing kán, ik zeg kán, een begin zijn van
> een noodzakelijke omslag. Kies daarom een buitenstaander, iemand met
> ervaring in het bedrijfsleven. Iemand zonder personele banden met
> sleutelspelers.

Het lijkt me inderdaad goed om niet iemand uit de "vaste clubjes" te
kiezen. Ik ben erg benieuwd wie zich kandidaat zullen stellen.

Overigens ben ik van mening dat ontkennen dat dingen fout zijn gegaan
slecht is, maar er continu over doorgaan helpt ook niet echt. D66 moet
altijd kritisch naar zichzelf blijven, maar op sleutelmomenten moeten
dan ook wel de schouders eronder gezet worden.

Groeten,

Steven