Geldgroei EU

Ger gmw.arts at HOME.NL
Thu Jan 4 06:45:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Martijn,

of ik nu tegen een hoge rente en dus geldgroei ben doet er even niet toe.
Voor de derde keer ben ik  zwaar op tegen als je aan de ene kant niet aan je
afspraken houdt en als het uitkomt aan de andere juist wel.
Hulp en moord schreeuwen als er door een land iets boven de 3% uitkomt en
aan de andere kant je kop houden als men het dubbele bereikt. En daar nu ook
nog een grote mond over hebben al was het dan verkiezingstijd. en de
formatie. Al vele malen heb ik er voor gewaarschuwd maar helaas werd er
niets mee gedaan, ook niet door D66.
We hebben 4,5% afgesproken dus niet verder gaan of met zijn allen wat anders
afspreken. Met alle gevaren vandien maar die nemen we dan toch? Als we te
hoge rente voor lief nemen kan ik er toch wel tegen zijn maar is het
democraties besluit
Als we door een hoge rente veel minder kunnen gaan verkopen ben ik daar
tegen, zo raar is dat toch niet?

Ger