Geldgroei EU

Martijn Meijering mmeijeri at XS4ALL.NL
Wed Jan 3 22:29:25 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dag Ger,

Laten we zeggen dat ik je verkeerd begreep. Dan blijven tot op heden mijn
vragen toch nog onbeantwoord: ben je tegen hoge geldgroei in het algemeen,
of ben je er alleen op tegen dat ben eerst zegt max 4,5% en dan blijkt het
8,9% te worden? M.a.w. als er niks was afgesproken over geldgroei, zou je
8,9% dan nog steeds te veel hebben gevonden? En wat moet er nu gebeuren,
rente omhoog of rente omlaag? Of nog iets anders?

Martijn