(Hein) was: Veiling van AHA

Henk op xp HmjE at HOME.NL
Wed Feb 28 00:49:47 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bert Bakker schreef:
>  REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>  Zo heb ik ook een eigenaardigheid: ik droomde gisternacht dat Hein
>  alsnog tot lijsttrekker gekozen was, en iedereen was blij. Kan iemand
>  mij uitleggen wat dat betekent

Neen. Het eigen(en)aardige van een droom is nu juist dat je dat zelf
moet doen, Bert.
Jij bent de dromert en alleen jij weet welke duiding er - na goede
analyse - aan wat te geven is.
De droom heeft slechts betekenis voor jezelf, en hebben zelden een
voorspellend karakter over andere zaken.

Dus slechts voor jezelf, Bert. Je hebt  ´em genoteerd staan van a tot z ?
Aan het werk dan. :)  Ga er eens voor zitten ....

Kom je het ons hier vertellen als je eruit bent?
Overigens, Hein gaf je al een paar aardige tips ....

Henk Elegeert

BTW: Ik ben wel nieuwsgierig .... dromen over een andere toekomst?
Ze bieden vaak perspectief. :)