Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Mon Feb 26 11:27:49 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Een rel, tja....Beetje stoken, prikkelen, roddelen, overdrijven,
kwaadspreken....Je kent het wel, aan de bar van de reguliersdwars hoor je
dagelijks het gebeuren...

Maar serieus: ik denk dat relschoppen inderdaad weinig met sexuele voorkeur
te maken heeft. Misschien alleen de manier waarop je het doet. Vond laatst
die ruzie tussen Jolink en Gordon heel grappig. Zo zouden wij macho's dat
niet doen. Kijk maar hoe macho Muiz en Macho vM het doen, typische relneven.

Ga weer aan t werk. Doei!!!!!