Beveiliging AHA

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Sun Feb 25 14:40:21 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Erik van den Muijzenberg wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Het verschil is dat die stichting destijds was bestuurd door iemand
> die zich later kandidaat stelde bij D66. Deze persoon trachtte toen
> zijn verleden als blunderende en tierende stichtingbestuurder weg te
> poetsen. Er was dus een direct verband tussen de controverse - hoe
> onaangenaam ook - en D66.

Nee, die was er niet. Toevaligheden leiden niet tot samenhang, ik heb
altijd geleerd dat er "significantie" moet bestaan. Er was geen enkele
significante samenhang. Behalve ééntje, eemn insignificante:. Erik van
den Muijzenberg zelve. Waar hij ook komt moet hij deze
IT-Stichtings-verwonding, die hij ooit opliep, uitventen. Zit je in de
tram, en Erik komt binnen, dan ben je de klos. Hij pakt de microfoon van
de bestuurder en gaat gillen dat hij een slecht en tierend bestuurder
is. Vervolgens zijn alle zwijgende medepassagiers "getuigen" en
"slachtoffers van de slechte bestuurder". Arme tram. (Ging de GVB daarom
te gronde?).

Laten we feiten laten spreken: onlangs stelde deze Erik van den
Muijzenberg zich kandidaat voor de functie van lid van de arbitrage
commissie van een aan wikipedia gelieerde club. Van de 15 kandidaten
eindigde hij op de beschamende één na laatste plaats. Van de 80 op hem
uitgebrachte stemmen waren er maar liefst 54 gebruikers tegenstemmer,
met als  reden dat EvdM niet in staat is feiten en meningen te scheiden,
zich in conflicten laat meeslepen, geen afstand kan houden.
Geloofwaardigheid nul dus.
Zie:http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Arbitragecommissie/Stemlokaal/Verkiezing_februari_2007

Deze man beweert dus dat er een 'direct verband" bestaat tussen D66 en
die IT-stichting. Terwijl het enige verband dat er is bestaat uit
hemzelf en zijn gekwetste ego.
Mijn kandidatuur had niets en dan ook niets met D66 te maken, beste
Erik. *JIJ* fabriceerde dat verband. Een insignificante scheet dus,
niets meer dan dat.