Beveiliging AHA

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Sun Feb 25 10:17:56 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Naar mijn bescheiden mening heb je jezelf een beetje omlaag gehaald met je
franatiek volgen van Hirsi Ali. Wat die dame allemaal heeft uitgespookt -
in ieder geval ook vele goede dingen - rechtvaardigt niet je gescheld en
gesuggereer. Je suggestie dat de staat der nederlanden een stelletje
sufferds zijn die zomaar een fantaste zouden beveiligen is werkelijk een
gotspe, een en ander na twee politieke moorden op Fortuyn en Van Gogh. Je
moet je tegenstander nooit onderschatten - dat doe jij wel door werkelijk
alles in het psychotische te trekken - en daarmee besmet je jezelf ernstig.

Dit gedoe herinnert me aan een franatieke controverse over een of andere
overleden IT-stichting die zo onaangenaam werd dat de D66-site dit forum
uit z'n links haalde. Op zich een geval van censuur, maar niet geheel
onbegrijpelijk (als dit AHA-gedoe stopt, kan die link natuurlijk weer
worden hersteld). Eenzelfde indruk krijg ik bij al het commentaar op
Lousewies van der Laan - ik ben het evenmin eens met deze dame, maar het
gescheld komt wel de spuigaten uit.

Skepticisme kan ook tot waanzin leiden, vermoed ik. Overal en alles (als)
gevaar zien... vooral als het om vrouwen gaat.
hv,u
-----