Homo-nieuws: D66 wil 'homo-hoorzitting' Tweede Kamer

Sun Feb 18 10:50:31 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Helder en goed verhaal, André,

Kennelijk is maatschappelijk gelijkheid
versus individuele vrijheid en geweten
voor velen nog niet zo gemakkelijk.

Anderzijds betreft het minderheden
die eigen vrijheden kost wat kost
en eigen geweten koste wat kost
boven ale belangen van derden willen stellen.

Je zou zeggen dat het een achterhoedegevecht is,
van CU en CDA, nu gesteund door PvdA.
De meeste mensen zijn verdraagzaam,
richten hun eigen leven naar eigen inzicht in,
en werken gewoon mee aan afwijkende levens van anderen.

Zelfs in katholiek Europa is de tendens die kant op.
De katholieke kerk verliest zijn grip op de burgers.
Portugal staat abortus toe,
Italië begint met gelijkberechtiging van ongehuwd samenwonenden.
Het blijft wel jammer dat de PvdA meewerkt aan ongelijkheid.

Fritz van Rikxoort