COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Ger gmw.arts at HOME.NL
Sun Feb 18 08:15:38 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dus als je chef tegen je zegt, hier is een pistool en dood hem mag dat????
Natuurlijk niet.
Je kan er wel tegen zijn, maar wordt dan geen BABS.
Je weet toch dat je dat tegenkomt. Nou en, doe gewoon je werk en ook nog
voor het bruidspaar op prettige manier.
Wat een gezever is er toch, gaat het hier weleens ergens anders over dan
over homo's of zo. Wat kan mij het COC schelen.

Ger