Hoe geef ik mijzelf op voor de zwarte lijst van het COC ?

Fri Feb 16 21:38:27 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Fritz van Rikxoort <fritz at RIKXOORT.DEMON.NL>,
>Jij staat al op zwarte lijsten, Marc,

 Oh, gelukkig...

 Ik vond het ergens wel zo geestig van mezelf...  :-)

 't Is natuurlijk best mogelijk dat *alle* ambtenaren van de burgerlijke
 stand veilig om hun getroffen collega's gaan staan door *zelf* ook te
 gaan weigeren - louter om het bestaan van *zwarte lijsten* met daarop
 de namen van hun collega's te torpederen.
 Burgers kunnen zelf ook protesteren: wie gaat trouwen, *vraagt* om een
 ambtenaar die *gewetensbezwaarde* is. Kwestie van solidariteit.

 Neemt niet weg dat ik de handelwijze van D66 bijzonder laakbaar vind.
 Wie *bedenkt* dit allemaal - het openlijk *voorstander* zijn van zwarte
 lijsten met daarop de namen van mensen... met een *geweten*. Jezus !
 Begrijpt men dan niet dat men op die wijze als randdebiel electorale
 zelfmoord pleegt en dat men daarnaast homo's afschildert als rancuneuze
 monsters ?

 Daarnaast is het allemaal weer vreselijk gehaast. Het nieuwe kabinet
 *is* er nog niet eens, en D66 vliegt alweer de gordijnen in. Wachten
 op de regeringsverklaring is er niet meer bij.

 Submission-II (heeft AHA al een homo gevonden die vermoord wil worden,
 hoe zit het daar eigenlijk mee ?) werpt z'n schaduwen vooruit...

 Marc Fluks, Amsterdam