Homo-nieuws: D66 waarschuwt Poetin voor het laatst

Fri Feb 16 21:14:05 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Bron:  Ben Bot
Datum: 16 februari 2007

Beantwoording Kamervragen over uitspraken burgemeester van Moskou
Ministerie van Buitenlandse Zaken

Beantwoording vragen van het lid Van der Ham over de uitspraken van de
burgemeester van Moskou over de aldaar te organiseren Gay Pride

16-02-2007 | Kamerstuk | Nederlands Ministerie van Buitenlandse Zaken

Graag bied ik u hierbij de antwoorden aan op de schriftelijke vragen gesteld
door het lid Van der Ham over de uitspraken van de burgemeester van Moskou over
de aldaar te organiseren Gay Pride. Deze vragen werden ingezonden op 1 februari
2007 met kenmerk 2060706840.

De Minister van Buitenlandse Zaken,

Dr. B.R. Bot

Antwoord van de heer ...

[Geen censuur, voor de rest moet ik 1 'Teletik'-Euro betalen en dat heb ik
 er echt niet voor deze gekte over... wie het perse wil weten, moet even
 surfen naar Parlando...]

--------
(c) 2007 Ben Bot