COC maakt lijst 'weigerambtenaren'

Thu Feb 15 12:12:14 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Nee Marc, je draait het om,

Burgers worden lastig gevallen door ambtenaren
die de wet op eigen discriminerende wijze willen uitvoeren
en politieke partijen
die vastleggen in het regeerakkoord
dat als dat tot problemen leidt
niet die burgers maar die discriminerende ambtenaren
beschermd zullen worden.

Je wordt niet lastig gevallen door degenen
die zich terecht tegen die apartheid verzetten.

Fritz van Rikxoort