US of A: fascism in the making?

dirkie geensloof at YAHOO.COM
Wed Feb 14 00:51:02 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

B heeft zelf woorden van die strekking gezegd. Al
eerder gememoreerd door de voormalige minister van
Buitenlandse zaken Madeline Albright, een hele slimme
dame!

Dat er een impeachment procedure tegen Clinton werd
aangespannen is het feit dat sperma van hem op de jurk
van Monica gevonden werd en hij had gezegd geen sex
met die dame gehad te hebben. Nou was het hele feit te
beachelijk voor woorden maar liegen is liegen werd er
gezegd.
Daarbij komt dat 80+% van de Amerikanen verklaren
'gelovig' te zijn, en de Bibblie verbied een valse
verklaring af te leggen en het met de buurvrouw te
doen. Hij had het Congress aan de republikeinen
verloren, dat werd hem door de democraten niet in dank
afgenomen.
Daar zijn de navolgers van Goering aka Spindocters mme
aan het werk gegaan...

Waarom B niet? Ze hebben hem nog geen 'bewezen'liegen
in de schoenen kunnen schuiven. +Niemand wil eigenlijk
zijn rotzooi opknappen. Daar komt bij, dat grosso
modo, conservatieve republikeinen veel sneller de
messen trekken dan liberale democraten. Die zijn meer
bezig met enkele dingen recht te trekken en de oorlog
te stoppen en de minimum wages te verhogen en de lage
belastingen van van de very rich van B terug te
draaien

Onmogelijk is niets maar ik zie dat Iran ding niet
echt zitten. De bevolking zou hem vierendelen zoals
het er momenteel voorstaat. Het is overigens wel weer
aardig dat "we" Korea en Iran de duimschroeven
aandraaien en zelf geen verbod van ruimte-raketten
willen mede ondertekenen...

BTW
Ik heb Kok gedurende Paars2, keihard de 2de kamer
horen voorliegen. En geen mens die er enige aandacht
aan gaf. Het ontschiet me werkelijk wat het precies
was....

En zo modderen we maar an
Prince Vogelvrij

--- "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at combidom.com>