Felle kritiek D66 op regeerakkoord

Martin Lentink martinlentink at D66GELDERLAND.NL
Wed Feb 7 20:54:39 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Op woensdag 07-02-2007 om 20:26 uur [tijdzone +0100], schreef Hein van
Meeteren:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
> Nee, ik ken je wil dan NIET, doordat jij bent gaan twijfelen, en nu eens dit
> wil en dan weer dat. En dan kan je de Christelijke naastenliefdegevers de
> schuld geven van alles, maar JIJ was eerst zo bloody sure van je zaak, maar
> begon in het gure aangezicht van de dood te twijfelen aan je keuzes en je…..
> zelfgekozen dood uit te stellen….Wie rekt er dan het leven, André, Hein  of
> jij?

Waarmee je wilt zeggen dat, als ik /niet/ twijfel. je gewoon mij mijn
vrijheid laat? Of ga je toch stiekem denken dat ik wel zég dat ik het
zeker weet, maar misschien toch wel....
Kortom, hoe ga jij voor mij oordelen, Hein?

met vriendelijke groeten,

Martin Lentink