Standpunt.nl over plannen nieuwe kabinet

H. Elegeert HmjE at HOME.NL
Mon Feb 5 15:08:13 CET 2007

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, 5 Feb 2007 12:22:00 +0100, Dr. Marc-Alexander Fluks
<fluks at COMBIDOM.COM> wrote:

>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
>
>De stelling vandaag op standpunt.nl op Radio 1 (13:00) luidt,
>   De uitgelekte kabinetsplannen stemmen hoopvol

Weer zo´n typisch non-issue van ´stanpunt.nl´.

Er is in de eerste plaats geen sprake van uitgelekte kabinetsplannen. Er
lijkt eerder sprake van in een zorgvuldige dosering-regie naar buiten gebracht.

`Hoopvol´ komt uit de christelijke dikke VanDale, lijkt mij.
Bovendien zullen de kabinetsplannen op zichzelf allen verschillend worden
beoordeeld zodat een eenduidige conclusie eigenlijk al helemaal niet kan.

>Er zijn nog te weinig stemmen om iets zinnigs over percentages
>voor/tegen te kunnen zeggen.

Er valt zo volgens mij helemaal niets zinnigs-hoopvol over te zeggen, wel? :)

Welke zijn de ´uitgelekte kabinetsplannen´?

Henk Elegeert

Henk Elegeert